Yerli ve yabancı en güzel şarkıların şarkı sözleri müzik klipleri karaokeleri eşliğinde müzik dinleme keyfini sizlere sunuyoruz.

Zeus Kabadayı - Sor Bana Sor Şarkı Sözleri & Dinle

Zeus Kabadayı - Sor Bana Sor Şarkı Sözleri: Bu benim hayalim. Bu benim dünyam. Bu benim şiirim. Yalnız adam. Susup konuştum kendimle Ve de bir kere olsun din

Zeus Kabadayı - Sor Bana Sor Şarkı Sözleri


Bu benim hayalim. Bu benim dünyam.
Bu benim şiirim. Yalnız adam.

Susup konuştum kendimle
Ve de bir kere olsun dinlemedi
Hep bana bak dedim ona kafasını çevirdi
Anlatsamda bakmadı hiç
Yanımda oturuyo baksana
Kahkaha atıyor rezil Dünya'ya
Sercan'a laf geçiremezsin çünkü
Yalnız adamdır Dünya'da
Bir kızı sevmiş adını boşverin
Kız öldü tabi bu kaldı böylece
Her şarkı sonra alkolü var
İçip sızar herkese bağırır
Özünde iyi adam 15yaşından beri
Para kazanıyo gariban
3-5 arkadaşı var bir dedesi
Birde babannesi var yaşayan
He unutmadan annesi var
En önemlisidir o
Biri çıt dese kalkar boğazına sarılır
Gözünün yaşına bakmadan öldürür orada
Delikanlıdır ona lafımız yok
Ama ağzı bozuk küfreder habire
Kendini beğenmiş gibi gözüksede
Ama aşıktır bu adam ölüsüne
Kimseye kendini anlatmaz
Yeri gelince en şakrat adamdır
Babası küçükken dövsede bunu
Aramızda kalsın gene iyi adamdır
Sercan babasına çekmiş
Hem sinirlidir hemde baktımı kıyamaz
Trabzon'ludur tuttu mu damarı
O zaman ordan hemen uzaklaş

Kendimi anlatsam, bitmez dünyam...
Sor... Sor... Bana sor...
Sen bana sorsan, bende cevaplasam...
zor... Zor... Bana zor...

Nerde kalmıştık, tamam hatırladım
Sercan ve de yalnız Dünya'sı
Fakat hayalleri var bu adamın
O kadar çok değil hemde 3tane
1'isidir anneye ev almak
2'inci bir kız sahibi olmak
3'üncüyse meraktan olmalı ama
Güzel bi çekirdek aile kurmak
Bu arada herkes münasım olmuş
Evinde oturan bi adam o
Kendisi, stüdyosu, şarkıları
Alkol içer fakat bir kötü o
Bu arada yanında bi kız var
Baş harfi 'M'dir, Sercan için değerlidir
Eskiden olmuş bitmiş neyse
Bizi zaten Sercan ilgilendirir
Şimdi mi napıyo? Anlatiyim hemen
Hayallerinin peşinde giden
Sadece hayatı müzik ve annesi
Dediği kadar yalnız adamdır
Arada bi uyur, geceleri uyumaz
Sabahlara kadar altyapı yapar
O kadar söylüyorum uyu diye ama
Sercan işte bu kimi takar
Evet biliyorum başarıcak
Baksana gözünden anlaşılıyo
Sabahlara kadar müzik yapıp
Herkese kendini anlatıyor usanmadan
Belkide sadece rahatlıyo
Kimse umrunda değil adamın
Ama ben biliyorum hayallerinle
Yaşadığı için gücü bitmez adamın

Kendimi anlatsam, bitmez dünyam...
Sor... Sor... Bana sor...
Sen bana sorsan, bende cevaplasam...
zor... Zor... Bana zor...


Zeus Kabadayı
Tüm Zeus Kabadayı şarkı sözleri => Zeus Kabadayı Şarkı Sözleri

Yorum Gönder

[blogger][disqus][facebook]

Follow by Email

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Şarkı Sözleri

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget